Ny frisyr var allt jag hittade i Forum Nacka



Den här fredagen har varit otroligt lång bara. Först träning, så hade man varit
duktig för dagen. Sen blev det en misslyckad fortsättning på våran cancercells labb,
vi satt mest i ett rum och tittade på en monstermaskin till mikroskop, fick syrebrist
och tänkte tankar om ägg och kycklingar.

Ännu mer sen blev det storshopping i Forum Nacka.... för Jonathan. Själv fick jag bara
ångest för att inga kläder jag provade satt snyggt. Jag gick och klippte håret
istället medan Jonathan arbetade hårt på att få Sveriges ekonomi på fötter igen.

Sen klockan nio har jag varit så trött så jag bara velat somna, så nu tre timmar senare
gör jag slag i saken.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0