Bakiskoma tar över

Kom aldrig riktigt ur mitt bakiskoma igår. Det kändes som jag sovit för lite, fast jag egentligen sovit bortskämt mycket
och jag funderade starkt på redbull vodka för att få min välbehövliga kick-start. Trots härligt sällskap och ölhävande blev jag bara sömnigare. Gav upp kvällen när ett galet magknip tog fart och jag trodde jag skulle dö av inre blödningar.

Det blev ingen O-bar och tur var väl det när jag läste mikaelas blogg imorse, hade inte varit en kotte där. Det blev gamla hederliga carmen och söderkällaren. När de andra begav sig mot debban tog jag med mig mitt magont och åkte hem. Gjorde mackor i ugn och tittade på Thelma och Louise. Brad Pitt ser inte helt tokig ut i den rullen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0