Flyttkartongerna dammas av.. fastän de inte ens blivit dammiga

Jag är ju bara dum som lyssnar på sorglig musik medan jag packar ner mina grejjer i mina välanvända flyttlådor. Det är klart det blir sentimentalt.

Imorgon ska jag till sveriges radio och ta en titt på hur de jobbar där. Det ska i alla fall bli riktigt kul. Och de kanske inser att jag är en blivande stjärnjournalist direkt som de måste paxa... och så var man tillbaks i drömmarnas värld igen. Men pluggar man till journalist måste man vara lite positiv. Man måste tro på att det är möjligt att lyckas. Även om jag vacklar ibland samtidigt som självförtroendet.

Jag vill gärna tro att man kan bli vad man vill, bara man ger sig fan på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0